7 lutego 2013

Ulubieńcy 2012 cz.2

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, dziś w krótkich podsumowaniu drugiej połowy ubiegłego roku przedstawię Wam moich ulubieńców z tego okresu. Klikając na nazwę przeniesiecie się od razu do szczegółowych recenzji odnośnie produktu.:)

1. Krem nawilżający z Carrefoura do cery suchej



2. Krem pielęgnacyjny i płyn do mycia Johnson Baby


3. Chłodząco-kojący roll-on pod oczy z Delii





4. Peeling do twarzy Synergen


5. Kolagenowe serum do mycia twarzy BingoSpa


8. Szminka nr 07, Mariza


9. Fluid matująco-kryjący Mariza


10. Mascara Long Lash Mariza


11. Róże Bell


12. Rewitalizujące serum z kozim mlekiem Delia


13. Zestaw do włosów Aloes & Jedwab, Mariza


14. Bloker Ziaja


15. Peeling enzymatyczny Bawełna Bielenda


16. Płyn micelarny z witaminą C od Lirene


17. Szampon Novoxidyl



Część pierwsza ulubieńców TUTAJ.

Mieliście coś z nich, polecacie, czy nie?:)

18 komentarzy:

  1. róże z Bell i bloker również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się co do blokera:) a róże też wyglądają ciekawie:)

      Usuń
  2. peeling chętnie bym wypróbowała :D a bloker muszę kupić koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten peeling kupowałam swojemu facetowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo nowości jak dla mnie. Pierwszy raz słyszę o firmie Mariza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam bloker z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bloker najlepszy <3



    Zapraszam do mnie, obserwujemy?



    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam róże z Bell, a ten rollon muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nic z Twoich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja się uchowałam bez kosmetyków mariza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie:) Lubię również płyn i krem johnsons, natomiast jeszcze nie próbowałam nic z kolorówki Marizy. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to spróbuj koniecznie, drogie kosmetyki to nie są i może akurat coś Ci przypadnie do gustu:) polecam linię Selective.

      Usuń
  11. też polubiłam ten płyn do mycia Johnson Baby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe kosmetyki, również polubiłam te kosmetyki z Johnson Baby oraz niezawodny Bloker :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podsumowując - Bloker i płyn z Johnsona są najbardziej znane i lubiane wśród Was:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.