12 sierpnia 2012

Chłodząco-kojący roll-on pod oczy od Delii

Muszę przyznać, że przed tydzień bardzo stęskniłam się za recenzjami. Ich dzisiejszy powrót zacznę od bardzo miłego w użyciu kosmetyku bio.



INFORMACJE
Od producenta: "Chłodząco - kojący dla zmęczonych i opuchniętych oczu, odżywia skórę pod oczami, poprawia ukrwienie i napięcie zwiotczałych powierzchni skóry, likwidując cienie i oznaki zmęczenia.
Rezultat: skuteczna redukcja opuchlizny i cieni pod oczami, redukcja oznak zmęczenia, rozświetlona i nawilżona skóra wokół oczu, Wypoczęte, jasne i promienne spojrzenie.
Bogactwo naturalnych składników:
- oliwa z oliwek – bogate źródło witamin: A, K, E oraz istotnych dla organizmu doskonale nawilżających kwasów wysokotłuszczowych,
- ekstrakt z kasztanowca – poprawia mikrokrążenie i zmniejsza obrzęki,
- kwas hialuronowy – zapewnia doskonałe nawilżenie głębokich warstw skóry,
- ekstrakt z arniki – działa kojąco i przeciwzapalnie, redukuje sińce.
"
Pojemność: 15ml.
Cena: ok. 9 zł.
Firma: Delia Cosmetics.
Dostępność: nieliczne drogerie osiedlowe, internet.
Wersje: jeszcze jest z kozim mlekiem.


PLUSY
+ chłodzi i to nie tylko w czasie aplikacji, ale również jakiś czas po
+ koi
+ odświeża
+ redukuje opuchliznę
+ jest hipoalergiczny 
+ nie podrażnia
+ cena
+ wydajność
+ przyjemna i szybka aplikacja, bez brudzenia sobie palców:P
+ nadaje się pod makijaż

 
MINUSY
- ograniczona dostępność
- zmniejsza widoczność tylko niewielkich cieni
- po całkowitym wchłonięciu się kosmetyku skóra wokół oczu jest napięta, nie każdemu to się spodoba


SPOSTRZEŻENIA
Moim zdaniem bardzo fajny kosmetyk. Warto zwrócić uwagę na to, że najważniejsze obietnice producenta zostały spełnione. 

Bardzo podoba mi się forma aplikacji. Poza tym nawet mój chłopak go polubił, choć nie jest entuzjastą kosmetyków. ;)

Skład.



7 komentarzy:

  1. czasem by mi się taki przydał, chociaż nie wiem, czy przez efekt chłodzenia nie skończyłoby się to u mnie łzawieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie powinno się tak skończyć, jest hipoalergiczny

      Usuń
  2. nie znam, wygląda na dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam chłodzące roll-on'y :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny produkt, mam w planach jego zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie najgorsze jest to, że Delia jest dość ciężko dostępna, ale kosmetyki ma bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupuję gdzieś w większych miastach jak mam okazję, ewentualnie zostaje net:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.