11 września 2016

DENKO lipiec - sierpień '16

Witajcie. Sezon szkolny się rozpoczął, chociaż pogoda niezbyt adekwatna jak na wrzesień. Nie ma jednak czym się przejmować, trzeba korzystać ze ciepła póki jest ;)

Jak co dwa miesiące nadszedł czas na denko. Oto co mi się nazbierało...



1,2 i 3. Żele pod prysznic Senses, Avon - te żele są ze mną już od dawna. Pięknie pachną, są niedrogie i dość wydajne.
4 i 5. Szampon i odżywka regenerujące do włosów, Oriflame - z tego, co pamiętam działają "odmładzająco" na włosy. Nieco poprawiły stan moich włosów, jednak efekt ten oparty jest głównie o działanie silikonów zawartych w INCI. Sam skład szału nie robi. Pompka to plus, ale kosmetyki jako tako mogłyby być lepszej jakości.
6. Żel pod prysznic Avon Naturals - jest to wersja zapachowa z granatem i owocami leśnymi - pachnie mega! Wydajność w porządku i nieco też pielęgnował skórę,
7. Mleczko oczyszczające Avon Nutra Effects - pisałam o nim TU.
8. Suchy szampon Batiste - stały bywalec moich denek, starczy mu już pochwał ;)
9. Sól z morza martwego o zapachu wanilii i pomarańczy Nacomi - fajny kosmetyk. Pięknie pachnie oraz dobrze natłuszcza skórę. Bardzo przyjemny w użyciu.
10. Maska do włosów Natura Siberica - nie pamiętam dokładnej nazwy, ale była ona koloru różowego. Zapach kojarzył mi się z kadzidłem :P Fakt faktem dobrze nawilżała włosy i pomagała im się zregenerować.
11. Balsam do ciała Miód i Mleko Avon Naturals - zapach świetny, mój ulubiony jeśli chodzi o mleko i miód. Jednakże w składzie parafina i już mniej fajnie. Nie na takie nawilżenie miałam ochotę.
12. Kojący żel z pantenolem Soraya - już nie raz nam pomógł w starciu ze słonecznym poparzeniem. Chłodzi oraz koi, chyba jeden z najlepszych kosmetyków SOS dostępnych w drogerii.



13. Matujący krem do twarzy Bielenda Profesional - osobna recenzja o nim TUTAJ.
14. Woda perfumowana Love Potion Secrets od Oriflame - pisałam o nim TU.
15. Puder prasowany Affinitone Maybelline -  o nim również jest osobny post TUTAJ.
16. Olejek do włosów blond Marocan Oil w mini wersji - napakowany silikonami, z olejkami ma niewiele wspólnego. Na zniszczone końcówki się nada ostatecznie, ale lepiej zamiast niego kupić prawdziwy olejek lub mix olejków do włosów.
17. Krem na noc do 35 lat zachowanie młodości,  Receptury Babuszki Agafii - dobrze nawilżał, regenerował skórę nocą. Bardzo wydajny i tani.
18. Rozświetlający żel pod oczy True Perfection od Oriflame - pisałam o nim TU.
19. Odżywcza maseczka do cery suchej z ekstraktem z owsa Love Nature, Oriflame - jest ona dostępna w małych saszetkach. Dobrze nawilża i koi skórę. Bałam się nieco, że może zapychać pory, ale nic takiego nie miało miejsca. Polecam:)
20. Próbki: Anew Nutri Advance od Avon, mydło w płynie Gozdzik oraz podkład Luxe też od Avon.

8 komentarzy:

  1. Jeej dużo udało Ci się zużyć :) Chętnie przetestowałabym ten krem na noc z Receptury Babuszki Agafii :)

    Pozdrawiam,
    beauty love

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle pustaków, a ja niczego nie znam ;) Może dlatego, że dawno odpuściłam sobie Avon i Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. syszałam o tym suchym szamponie, mam z innej firmy i też się sprawdza ;) jest idelanym wynalazkiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jak u mnie spisały by się te kosmetyki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. musze sobie zamówic jakies żele z avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zainteresował matujący krem do twarzy z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych produktów ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej zapraszam do mnie, piszę o zdrowym odżywianiu :) https://bezcukrowelove.blogspot.ch/
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.