7/22/2014

Mazidła do ciała Wanilia oraz Miód i Mleko

Cześć. Co słychać? Mnie jakiś czas temu (mniej więcej od Bożego Ciała) naszła motywacja by bardziej zadbać o kondycję skóry na ciele. Proces ten niejednokrotnie ograniczał się tylko do dokładnego mycia, czasem jakiegoś peelingu. Od kilku miesięcy jednak chętnie sięgam po coraz to różniejsze mazidła do ciała, a o dwóch z nich chętnie Wam dzisiaj opowiem.:)

 
Pierwszym masłem, który wpadł mi w ręce było waniliowe z Marizy. Długo się nad nim nie zastanawiałam, ponieważ lubię zapach wanilii, no i też dawno nie testowałam żadnego masła do ciała.

Od producenta: "Rozświetlające masło do ciała z olejkiem z awokado ma przyjemną gęstą konsystencję, doskonale pielęgnuje ciało i łagodzi napięcie. Bogata formuła preparatu zawiera olejek awokado, d - pantenol, masło shea, alantoinę oraz witaminę E, które intensywnie nawilżają i odżywiają skórę. Działają wygładzająco, nadają miękkość i poprawiają elastyczność. Przyspieszają proces regeneracji naskórka, koją i łagodzą podrażnienia. Złote drobinki masła pięknie rozświetla ciało."
Pojemność: 200 ml.
Cena: ok.15zł.
Firma: Mariza.
Wersje: wanilia - rozświetlająca, są jeszcze granat - nawilżające, poziomka - odżywcze i melon - ujędrniające.
Czas testowania: ok. miesiąc.

PLUSY
+ fajny zapach
+ dobrze nawilża
+ wygładza
+ wydajność

MINUSY
- nie rozświetla
- dostępność



SPOSTRZEŻENIA
Na instagramie padło pytanie o zapach. Faktycznie przypomina wanilię, pachnie jak budyń waniliowy. Mnie po kilkunastu użyciach zaczęło nieco męczyć, natomiast mojemu chłopakowi zaczął się podobać.:P
Masło jest bardzo gęste i solidnie nawilża, przyda się na okres zimowy, czy też w przypadku bardzo suchej skóry. Zostawia okluzję na skórze, a nie jest to przyjemne w wakacje. Poza tym to dobry kosmetyk, jednakże szkoda, że nie rozświetla. Nie zauważyłam żadnych drobinek.



No i czas na krem do ciała i rąk z Oriflame.

Od producenta: "Odrobina luksusu na co dzień. Krem rozpieszcza skórę ekstraktami miodu i mleka, nawilża ją, zmiękcza i wygładza. "
Pojemność: 250 ml.
Cena: w detalu ok. 40 zł.
Firma: Oriflame.
Wersja: jeden z elementów bogatej linii kosmetyków pielęgnacyjnych Miód i Mleko.
Czas testowania: 3 tygodnie.

PLUSY
+ nawilża
+ wygładza
+ szybko się wchłania
+ pięknie pachnie
+ wydajność

MINUSY
- cena
- dostępność


SPOSTRZEŻENIA
Ten krem trafił w moje ręce nieco przez przypadek. Jednakże dzięki swojemu działaniu szybko podbił moje serce. Jest świetny na lato, ponieważ szybko się wchłania i zostawia skórę wręcz aksamitną w dotyku. Zapach również mi się podoba, w porównaniu do masła Marizy jest nieco bardziej subtelny, co również mi odpowiada.


Podsumowując powyższe recenzje - oba kosmetyki są warte wypróbowania, jednak mi bardziej przypadł do gustu krem z Oriflame.

A jakie są Wasze faworyty w tej kategorii? Miałyście już któryś z opisywanych?
Pozdrawiam.:)

9 komentarzy:

  1. Muszę chyba wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z opisywanych przez Ciebie maseł, ostatnio używam raczej balsamy, które mają lżejszą formułę, lepszą na upały. Jak jest chłodniej to lubię masła, otwarte mam masło z Paloma SPA o zapachu czekolady i resztkę masła kawowego z Joanny, a w kolejce czeka już kilka innych maseł, m.in. masło z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potem nie wiadomo, po który sięgnąć jak tyle w użytku naraz :)

      Usuń
  3. znam tylko masło z marizy, ale w innej wersji zapachowej

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych kosmetyków. Moim faworytem jest masło kakaowe z Ziaji, chociaż mój chłopak Twierdzi, że pachnę po nim Nesquikiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Nesquik, muszę spróbować tego masełka :D

      Usuń
  5. nie znam tych kosmetyków, częściej używam balsamów :)
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie też preferuję balsamy, ale konsystencja kremu też przypadła mi do gustu, masło już mniej ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam masła do ciała. Używam je bardzo często, choć dobrym balsamem też nie pogardzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...