4/23/2012

My Secret of ideal matt - recenzja pudru


Zaczęło się od tego, że na zabawę walentynkową miałam makijaż wykończony tym oto pudrem. Od początku wątpiłam, że coś tak taniego może dać tak długotrwały efekt, jednak w praktyce okazało się, że jednak może.





INFORMACJE
Od producenta: "Sypki, lekki puder do zmatowienia cery i wykończenia makijażu. Kryje niedoskonałości cery oraz idealnie łączy się z podkładem jednocześnie go utrwalając."
Pojemność: 12g.
Cena: 12zł.
Firma: My Secret.
Dostępność: Drogerie Natura.
Wersje: recenzowana - transparentna.

PLUSY
+ długo trwale matuje (samodzielnie do 5h)
+ solidne opakowanie
+ cena
+ dobrze wykańcza makijaż, bez efektu maski
+ dobrze wtapia się w skórę

+ nie podrażnia, ani nie wysusza skóry

MINUSY
- czasem dozowanie bywa problematyczne, gdyż można mieć problem z wytrząśnięciem odpowiedniej ilości z pojemnika
- zbiera się przy brzegach pojemnika i nierzadko ciężko jest go wydostać


SPOSTRZEŻENIA
Brak. Generalnie jest to bardzo przyzwoity puder.


8 komentarzy:

  1. muszę się w niego zaopatrzyć:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem przekonana co do transparentnych pudrów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie dzis go kupilam, bo slyszalam wiele dobrego o nim;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tyle dobrego o nim słychać, że musze wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo rzadko używam pudru sypkiego na szczęście nie mam problemów ze świeceniem:P. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już chyba od minerałów jestem uzależniona już od ponad pół roku nie noszę innych podkładów ani pudrów, i tego szczerze mówiąc nie widziałam ale już wiem że będzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudru nie używam. Chyba raz tylko zdecydowałam sie na roswietlający, w kulkach, na specjalna okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za pudrami sypkimi, właśnie dlatego, że ciężko wydostać idealną ilość, jest to dla mnie dość problematyczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...