12 marca 2012

Kasztanowy żel pod lupą + mała zapowiedź:)

INFORMACJE
Od producenta: "Aktywny żel do nóg o działaniu kojącym i odświeżającym. Zawiera bogaty we flawonoidy naturalny wyciąg z kasztanowca, który działa przeciwzapalnie i przeciwobrzękowo oraz dodatkowo prowitaminę B5 (D-Panthenol). Poprawia ukrwienie skóry. Uszczelnia drobne naczynka krwionośne, zmniejszając ich skłonność do pękania. Szybko usuwa zmęczenie i daje uczucie odprężenia. Intensywnie nawilża skórę, skutecznie łagodzi podrażnienia i zapobiega ich powstawaniu. Szybko się wchłania i nie daje uczucia lepkości. Jest wydajny w użyciu.
WSKAZANIA: polecany dla osób narażonych na długotrwałe stanie lub mających skłonność do obrzęku nóg.
SPOSÓB UŻYCIA: niewielką ilość żelu nanieść na skórę i lekko wmasować zaczynając poniżej miejsca występowania dolegliwości."
Pojemność: 100ml.
Cena: ok. 5zł.
Firma: Ziaja.
Dostępność: drogerie, apteki.

PLUSY
+ odświeża
+ koi
+ nawilża
+ łagodzi podrażnienia spowodowane np. depilacją
+ cena

MINUSY
- wydajność
- nie zmniejsza bólu
- klei się
- zakrętka łatwo się otwiera przez co nie polecam w podróży..

SPOSTRZEŻENIA

Zdecydowałam się na ten żel, ponieważ dużo chodzę i często mam obolałe, czy też opuchnięte nogi. Niestety nie pomógł mi.

Niektórym pomagał również ukryć drobne naczynka, ale ja nie mam takiego problemu, więc nie skomentuję tego.
Zdecydowanie rozczarowała mnie również wydajność. Przeważnie z tego typu kosmetykami mam problem by je zużyć do końca, a tu dosięgłam resztek już po kilku użyciach.


A poniżej umieszczam zdjęcie produktów, których recenzji możecie doczekać się w najbliższym czasie.:)

8 komentarzy:

  1. a ja bardzo lubię ten żel:) chociaż jego wydajność pozostawia wiele do życzenia, pierwsza tubka skończył mi się po 2tygodniach...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam żelu do stóp z avonu i jestem bardzo zadowolona ;) ma fajny, lekko miętowy zapach i przyjemnie chłodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama go ma, jest z niego akurat zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie chciałam kupić go mamie, ale teraz sama już nie wiem...

      Usuń
  4. To chyba jakaś reguła, bo moja mama też ma dużo niższe wymagania co do kosmetyków, na nią praiwe wszytsko działa i jest zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ziaję, ale ten produkt wybitnie im nie wyszedł. raz się skusiłam i nigdy więcej. Za to chłodzący żel z serii rebuild jest fajny. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też ten kosmetyk do siebie nie przekonał... może na lekko zmęczone nogi, ale przecież nie o to chodziło.. moich naczynek nie ukrył.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.