17 sierpnia 2014

Biedronkowa Tangle Teezer

Hej. Kto śledzi mojego instagrama, ten wie, że jakiś czas temu skusiłam się na kilka rzeczy do pielęgnacji włosów z Biedronki. Wśród nich był zestaw tabletek wzmacniających skórę, włosy i paznokcie z plastikową szczotką a' la znany szeroko Tangle Teezer. Całość kosztowała zaledwie 14,99zł. Do wyboru były ok. 5 kolorów szczotki. Zastanawiałam się nad jasnoróżową, błękitną i fioletową, ale ostatecznie kolor ostatniej wygrał z konkurencją. Nigdy nie miałam oryginalnej wersji, więc postanowiłam wypróbować biedronkową z czystej ciekawości.



 Kształt jej jest zbliżony do oryginału. Cała jest w jednym kolorze, a nie w dwóch jak pierwowzór.


Igiełki do rozczesywania są w dwóch długościach. Czytałam też, że są nieco mocniejsze niż przy oryginale. Na zdjęciach widzicie ją po miesiącu użytkowania, więc trochę igiełek mogło przez ten czas się lekko powyginać. Praktycznie rzecz biorąc, zauważyłam to dopiero na zdjęciach, bo przy użytkowaniu nie rzuciło mi się to w oczy. ;)


Jestem posiadaczką z reguły prostych włosów. Szczotka dobrze je rozczesuje. Czasem dla pewności czeszę je z wierzchu i jeszcze raz ze spuszczoną głową. Ściągania przy czesaniu prawie nie czuć, co zniechęciło mnie do używania tradycyjnej szczotki. Stosuję ją też do rozczesywania na mokro.
Poza tym można łatwo oczyścić ją w wypadniętych włosów i umyć. Zabiera niewiele miejsca.
Jestem bardzo zadowolona z tej szczotki i polecam ją. :)

10 komentarzy:

  1. ja ostatnio zakochałam się w szczotce z włosiem dzika i wszelkie inne mnie nie interesują;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam kiedyś taką szczotkę u koleżanki, ale jakoś nie podpasowała ani mi, ani jej. ;)

      Usuń
  2. Ja mam oryginalny w kolorze różowym (oryginał również występuje w całości w jednym kolorze) i bardzo ja sobie chwalę. A ponieważ teraz jest w jednym ze sklepów w promocji za 26 złotych zastanawiam się czy nie kupić sobie drugiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tym kolorem, ale ja miałam na myśli serię dwukolorową, gdzie są warianty takie jak np.: błękitno-różowa, fioletowo-pomarańczowa, że o wersji Aqua i Compact nie wspomnę ;)

      Usuń
  3. czytałam,że ta szczotka z Biedronki nie jest najlepsza, ale sama jej nie mam, więc trudno mi się wypowiedzieć w tym temacie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że jest dobra dla moich włosów i to mi pozwala mieć o niej dobre zdanie. :)

      Usuń
  4. Fajnie, że się s[sprawdziła u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że jesteś z niej zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że Biedronka sprzedaje teraz takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie Biedra ostatnio wychodzi z całkiem fajnymi produktami taki np. Bell świetne kosemtyki- szczególnie polecam lakiery i błyszczyk Tint, albo ich płatki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.