1 listopada 2013

Podkład kryjacy o rzekomych właściwościach matujących Perfecta

Cześć, cześć,  dziękuję za pozytywne komentarze pod ostatnim postem, ów koszulę możecie nabyć w Croppie (jeśli ktoś by szukał;). Dzisiaj prawie cały dzień w rozjazdach, przed którymi zdążyłam wykonać dwa makijaże - nie wiem, ale jakoś po ostatnim pokazie bardzo mnie wciągnął ten tryb wyrażania siebie. Odnośnie części kolorowej kosmetyki dziś opowiem Wam o podkładzie, który używam już jakiś czas, więc recenzja jak najbardziej rzetelna.


INFORMACJE
Od producenta: "Nowoczesny fluid o przedłużonej trwałości. Zapewnia wysoki stopień krycia i matowe wykończenie. Starannie opracowana formuła gwarantuje łatwe rozprowadzanie. Wzbogacony o składniki pielęgnujące skórę: witaminy (A, E, C) i d - pantenol."
Pojemność: 30ml.
Cena: ok. 15zł.
Firma: Dax Cosmetics.
Dostępność: drogerie.
Wersje: 5 odcieni, mój to 01 - waniliowy.
Czas testowania: 2 miesiące.

PLUSY
+ w miarę jasny odcień
+ łatwo się rozprowadza
+ higieniczne opakowanie
+ wydajny
+ nie zapycha

MINUSY
- wchodzi w zmarszczki
- nawet po nałożeniu nie daje efektu matu
- średnie krycie

SPOSTRZEŻENIA
Podkład w opakowaniu sprawdzającym się i najlepiej widzianym w owych czasach. Dzięki pompce możemy wydozować odpowiednią ilość zawartości.


Nie zapycha porów i również krzywdy nie zrobił mojej cerze. Niestety wymaga użycia dobrej bazy przed jego nałożeniem, ponieważ lubi osadzać się w zmarszczkach.


Niestety, nie robi matu, wymaga użycia pudru, a i to tak nie gwarantuje, że za kilka godzin nie zaczniemy się świecić. Co do krycia to jak na podkład kryjący spodziewałabym się czegoś lepszego, a w jego przypadku to po nałożeniu czasem prześwitują większe cienie pod oczami. Oczywiście nie robi efektu maski.


Co do odcienia to jest on jasny, ale nieco odznacza się na mojej mega bladej cerze w miejscu, gdzie podkład się kończy widać, że jest on nieco ciemniejszy.

Podkład średni, są lepsze i gorsze. Jak na 15 zł to nie jest źle.:P

4 komentarze:

  1. Gdla mnie za jasny:) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre podkłady z wyższej półki mają o wiele gorsze właściwości. A tu proszę, średnie krycie w cenie 15 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś świetny krem z Perfecty - jakiś 35+ (mamie podkradałam;p). świetnie matowił i nie był za drogi, ale jakoś ostatnio nie mogę go znaleźć w żadnej drogerii:( podkładu nigdy od nich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest drogi, więc może go sprawdzę na sobie, a nóż kolor będzie odpowiedni i mi ten podkład spasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.