11 kwietnia 2013

Eko odżywka do włosów z Eubiony

Jakiś czas temu w ramach współpracy dostałam pełnowymiarowe opakowanie eko odżywki do włosów.  Jej próbki niezbyt przypadły mi do gustu, chcecie wiedzieć jak było z całym opakowaniem?


INFORAMCJE
Od producenta: "Odżywka na bazie bio-wyciągów ze skórki limonki oraz oleju z pestek winogron nadaje włosom jedwabisty połysk i ułatwia rozczesywanie. Wyjątkowa kompozycja składników roślinnych nawilża włosy, dodając im siły i objętości. Posiada certyfikat EcoCert."
Pojemność: 125ml.
Cena: ok. 25zł.
Firma: Eubiona.
Dostępność: internet, np. TUTAJ.
Wersje: póki co chyba tylko ta.
Czas testowania: 2 miesiące.

PLUSY
+ odżywia włosy
+ nawilża je
+ nadaje im blasku
+ ułatwia rozczesywanie
+ nie trzeba jej długo trzymać na włosach
+ nawet przyjemny zapach
+ jest eko
+ wydajna


MINUSY
- dostępność


SPOSTRZEŻENIA
Odżywka ma konsystencję gęstego kremu. Łatwo wylewa ją się z opakowania i aplikuje na włosy. Jest wydajna - niewielka ilość kosmetyku wystarczy, aby pokryć całe włosy.


Zapach ma specyficzny, ale przyjemny (chociaż przy próbkach ciężko było mi się z nim oswoić). Można w nim wyczuć limonkę.


Co do działania to jestem miło zaskoczona. Przy testowaniu jej próbek zauważyłam, że szybko się wchłania we włosy, ale aplikacja z saszetki nie jest na tyle przyjemna, co z tubki. Nawilża i odżywia włosy, ale trzeba uważać,żeby nie trzymać jej na nich zbyt długo, bo wtedy są przesadnie obciążone i wydają się nieświeże. Moim zdaniem minuta to jest max. Niezbyt nadaje się do metody OMO. Włosy łatwo się rozczesują po jej użyciu i są miękkie. Naturalnie się błyszczą po wysuszeniu oraz zdecydowanie mniej puszą.

Skład dla zainteresowanych.


Jestem zadowolona z działania tej odżywki, jeśli macie możliwość przetestowania jej na własnej skórze to polecam.:)


4 komentarze:

  1. moim włosom przydałaby się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio traktuję moje włosy po macoszemu, w dodatku zalega mi masa odżywek i szamponów w domu więc raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja powoli wykańczam własne zapasy kosmetyków do włosów:)

      Usuń
  3. nigdy o niej nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.