29 marca 2013

Tusz wydłużający Grashka

Piękne wydłużone i pogrubione rzęsy są marzeniem wielu kobiet, wiedzą o tym najlepiej stylistki rzęs i wizażystki. Nie bez powodu powstaje tyle rodzai, rozmiarów, profili zarówno sztucznych rzęs jak i tych naturalnych, np. z norek. Nie każda kobieta może pochwalić się rzęsami pięknymi z natury, więc decyduje się na ich przedłużenie, bądź kupuje dobry tusz. Ale kupno nawet zachwalanego produktu nie gwarantuje, że akurat my będziemy z niego zadowolone, stąd też poszukiwanie tego idealnego metodą prób i błędów w różnych sposobach aplikacji, aż do pełnej recenzji.

Ja dzisiaj opowiem Wam o maskarze ze sklepu IGruszka.pl. :)



INFORMACJE
Od producenta: "GRASHKA Lengthening Mascara to nadający rzęsom maksymalną długość kremowy tusz do rzęs, dbający również o ich odpowiednie podkręcenie oraz pogrubienie.
Formuła zapewnia, że przy aplikacji tusz nie pozostawi grudek, daje także pewność wyjątkowo trwałego efektu i zapobiega kruszeniu się. Specjalna szczoteczka zwana 'małym gigantem' gwarantuje perfekcyjną aplikację tuszu nawet w mało dostępnych dla innych szczoteczek, kącikach oczu.
Zawiera specjalnie dobrane składniki - witaminę E, D-Panthenol oraz ekstrakt z bambusa - chroniące przed utratą nawilżenia, działaniem wolnych rodników oraz łamaniem się rzęs. Składniki zapewniają również optymalne odżywienie, elastyczność,wzmocnienie oraz regenerację rzęs. Produkt jest odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe. Nie zawiera parabenów. Testowany dermatologicznie oraz oftalmologicznie."
Pojemność: 8ml.
Cena: ok. 20zł.
Firma: Grashka.
Dostępność: sklepy internetowe, np. igruszka.pl.
Wersje: tylko ta póki co.
Czas testowania: półtora miesiąca.

PLUSY
+ fajnie wydłuża rzęsy
+ lekko pogrubia
+ dobrze rozdziela 
+ szczoteczka umożliwia pomalowanie wszystkich rzęs
+ głęboki odcień czerni
+ nie osypuje się
MINUSY
- przy drugiej warstwie skleja rzęsy

SPOSTRZEŻENIA
Już na początku spodobała mi się szczoteczka, która jest mała wyprofilowana w owalny kształt przez co wszędzie da radę dotrzeć, nawet do rzęs bardzo wysuniętych do wewnątrz oka.

 Całość wygląda całkiem zwyczajnie.


Fajny efekt jest po pierwszej warstwie, bo po drugiej rzęsy się sklejają i trzeba im pomagać szczoteczką. Ogólnie maskara fajnie wydłuża rzęsy, lekko podkręca. Natomiast pogrubienie nie jest zbyt duże przez co całość daje look raczej dzienny, aniżeli wieczorowy.


12 komentarzy:

  1. Mam ten tusz i uważam, że rewelacji nie ma ot taki zwykły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój ulubiony tusz ostatnio;)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie ładnie podkręca, ale ja wolę bardziej pogrubione jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak Ci się sprawdza Affinitone?, jeszcze go nie miałam, a jestem go ciekawa:)
    Ten tusz pięknie Ci wydłużył rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wole silikonowe szczoteczki, ale ładnie wydłuża rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie szczoteczki - ładny efekt ♥

    Wesołych Świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem zwolenniczką tradycyjnych szczoteczek:)

      Usuń
  7. Szczoteczka mi się nie podoba, ale ciekawa jestem tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. A tam rozpisałam, więcej zdjęć niż tekstu :P.

    Podoba mi się efekt tuszu! Co prawda wolę silikonowe szczoteczki, ale tutaj jest naprawdę przyzwoicie:)
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.