2 lipca 2012

Zakończenie włosowej akcji

Koniec roku szkolnego - koniec akcji włos. O co w niej chodziło można sobie przypomnieć TU.
Przypominam jej pomysłodawczynią była Soveir.

Tymczasem przedstawiam efekt końcowy wraz z porównaniem z początku.


Bez bicia się przyznam, że trochę podcięłam końcówki w połowie akcji, trochę wycieniowałam. Wyszło takie coś nawiązujące do lat 80 ;D I z tyłu pojawiło się czarne pasmo (bo pasemko to mało powiedziane) pokazujące wpływ Guns N' Roses, a zwłaszcza ich basisty z legendarnego składu, który nosił takie pasemko za czasów świetności zespołu.






Wracając do tematu na początku miałam długość równą 46cm, teraz 55. Przybyło 9 cm, gdyby nie było potrzebne cięcie byłoby więcej.

Przez połowę akcji regularnie brałam CP, potem już tylko obficie pryskałam po każdym myciu czerwoną mgiełkę Radical na włosy i traktowałam ją jako wcierkę. Starałam się używać jak najwięcej szamponów bez SLS w składzie, że o braku silikonów nie wspomnę.

2 komentarze:

  1. Gratulacje ;)! Teraz jak zwiążesz w 4 warkoczyki włosy na noc po myciu, będziesz miała piękne fale (przynajmniej ja tak mam przy cieniowanych włosach). Rewelka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.