5 stycznia 2012

Żel do pielęgnacji okolic oczu - Avon Naturals.

W tym oto pudełeczku znajduje się kosmetyk, który wg producenta jest niezastąpiony i niezwykle uczynny.
Ale czy taki jest naprawdę? Poznajcie prawdę.:)
 INFORMACJE
Od producenta: "Żel do pielęgnacji okolic oczu Owoc Granatu.
* usuwa obrzęk powiek i cienie pod oczami
* redukuje widoczność zmarszczek
* koi zmęczone oczy
* testowany dermatologicznie

OWOC GRANATU - energizuje, nawilża, chroni i poprawia koloryt skóry." (kat. 17/2011).
Pojemność: 15ml.
Cena: ok. 10zł.
Firma: Avon.
Dostępność: u konsultantek.
Wersje: z serii Owoc Granatu jest jeszcze scrub i krem do twarzy.

PLUSY
+ szybko się wchłania
+ jest wydajny
+ cena
+ zmniejsza widoczność cieni pod oczami (ostatnio dużo zarwałam nocek i ku mojemu zdziwieniu nawet tego nie widać:)
+ koi, ale jest to uczucie chwilowe..
+ szczelne, wygodne opakowanie
+ nie podrażnia oczu

MINUSY
- poza tym nic więcej nie robi, ale taki miał być genialny..

Jak widać jest to bezbarwny żel z różową poświatą, która po nałożeniu jest niewidoczna. Zapach jest lekki, trochę chemiczny.

5 komentarzy:

  1. szkoda, że nie ma lepszego dzialania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam go kiedyś kupić :)
    Ale dobrze, że tego nie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nic nie robi, żałuje wydanych pieniędzy:(

    OdpowiedzUsuń
  4. też nad tym ubolewam, aczkolwiek całkiem bezużyteczny też nie jest;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm ja go lubię, nie wiem może ja jestem bardzo mało wymagająca. Ale ja osobiście jestem zadowolona z tego żelu. Widzę, że Ty też jakoś bardzo go nie zjechałaś...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.