16 stycznia 2012

Serum do ciała "Jedwabista Miękkość" Skin So Soft

Jak to wspominałam we wcześniejszym poście TUTAJ wpadł mi w oko iście ciekawy kosmetyk. Po kilku tygodniach żmudnego wyczekiwania wreszcie do mnie dotarł. Szukałam innych recenzji o nim, ale nie znalazłam. Jest to nowość, wprowadzony został dopiero w katalogu noworocznym i zapewne wiele z Was zainteresował, tak więc dziś dla Was kilka wyczerpujących (moim zdaniem) słów o nim.:)
INFORMACJE
Od producenta: "Serum do ciała 'Jedwabista Miękkość' z perełkami nawilżającymi. Jedwabiście gładka, lekka jak powietrze formuła sprawia, że sucha skóra natychmiast odzyskuje pełnię blasku i rozkoszną miękkość. Produkt testowany dermatologicznie.
SPOSÓB UŻYCIA: Wmasować w całe ciało."
Pojemność: 150ml.
Cena: ok. 15zł.
Firma: Avon.
Dostępność: u konsultantek, internet.
Wersje: na razie unikat;P

PLUSY
+ szybko się wchłania
+ zaraz po użyciu skóra rzeczywiście staje się taka aksamitna, że aż chce się jej dotykać
+ daje piękny połysk
+ lekko nawilża
+ piękny, dla niektórych może zbyt intensywny zapach
+ brak oleju mineralnego
+ wygodne opakowanie, łatwo i szybko można zablokować jak i odblokować (czego nie można powiedzieć o pompkach Ziaji..), nie wylewa się na około przy aplikacji

MINUSY
- ze suchą skórą może sobie nie dać rady
-średnio wydajny

SPOSTRZEŻENIA
Moim zdaniem dużo lepiej nadaje się na romantyczny wieczór we dwoje niż jako środek nawilżający.:)

Tyle otrzymamy po jednym naciśnięciu pompki. Serum jak widać jest żółte i ma bardzo płynną konsystencję przez co tak błyskawicznie wnika w skórę.

1 komentarz:

  1. Właśnie myślałam nad tym serum :) Dzięki za recenzję teraz się na pewno skusze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.