13 maja 2016

Co warto kupić w Avon?

Cześć. Z firmą Avon na pewno każdy z Was spotkał się nie raz. Mi co jakiś czas zdarza się coś od nich kupić. Na blogu mam sporo recenzji kosmetyków tej marki. Dziś postanowiłam opisać Wam ich pewniaki, na które warto się skusić. :)

SERIE
Tu warto zwrócić uwagę na NutraEffects.
Seria stosunkowo świeża, ale ma dość przyjemne składy, a przy tym i działanie. Na dodatek cena nie nadwyręży Waszego portfela.
Miałam krem matujący (ten zielony z lewej) oraz mleczko do demakijażu. O mleczku napiszę niedługo, natomiast o kremie możecie przeczytać w TYM poście. Polecam spróbować, jeśli nie chcecie kremu to może chociaż coś do demakijażu? :)



Naturals o zapachu miód i mleko.
Przetestowałam wiele kosmetyków innych firm o tym zapachu, ale to właśnie Avon urzekł mnie swoją kompozycją najbardziej. Polecam szczególnie kosmetyki do ciała. Do twarzy miałam krem i żel, ale byłam średnio zadowolona z działania.
Senses.
Wręcz kocham te żele! Często możecie je spotkać w moich denkach. Są tanie, dobre i pięknie pachną. Moje ulubione to te z wanilią oraz energetyczne - owocowe.



PIELĘGNACJA

Serum na zniszczone końcówki Advanced Techniques. Starszy, ale za to sztampowy produkt. Pisałam o nim TUTAJ.


KOLORÓWKA

Szminka "Doskonałość absolutna". Ma charakterystyczne różowe opakowanie i jest najtrwalsza ze wszystkich innych. ;) Więcej o niej przeczytacie TU.



Tusz do rzęs SuperShock oraz SuperShock Max
Bardzo dobrze rozdziela rzęsy i je wydłuża. Przydaje się też jako pierwsza maskara przy makijażu oka, ponieważ przygotowuje rzęsy do kolejnego. Stosowana osobno sprawdza się również świetnie.


Jest to moja subiektywna ocena, chętnie poczytam o Waszych faworytach. A już niedługo będzie podobny post o kosmetykach Oriflame. ;)

10 komentarzy:

  1. Najczęściej z Avonu sięgam właśnie po żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu plusem jest to, że często wprowadzają nowe kompozycje zapachowe ;)

      Usuń
  2. Polecam perfumy :) Najbardziej lubię Perceive ale też wiele innych . Teraz też weszły fajne matowe pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam z avonu serię nutra effect radiance ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać każdy znajdzie w niej coś dla siebie :)

      Usuń
  4. Ja lubię mgiełki z avonu, żele pod prysznic i płyny do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te płyny do kąpieli są moim zdaniem nieco zbyt perfumowane ;)

      Usuń
  5. Płyn do kąpieli dość często zamawiam :) Jednak serum to coś co muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mleko i miód najlepsze co mogli wyprodukować jak dla mnie <3 z żeli pod prysznic kocham te kremowe. Mam też sporo różnych perfum ale moje serce urzekły Avon Love.
    Szminka pielęgnująca tez jest świetna szczególnie jeśli ktoś ma problemy z ciągle schnącymi ustami. Tak jest w czym wybierać i większość produktów ma też ceny okazyjne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.