18 lipca 2012

Żel pod oczy ze świetlikiem i chabrem bławatkiem

Strasznie ciężko było mi zabrać się za tę recenzję. Po połowie roku od zakupu wreszcie skądś się znalazła motywacja.



INFORMACJE
Od producenta: "Preparat przeznaczony jest do pielęgnacji wrażliwych oczu. Zawiera aktywny wyciąg ze świetlika lekarskiego o działaniu kojącym, zmniejszającym uczucie zmęczenia oczu, nadwrażliwości na światło oraz łzawienie, a także ekstrakt z chabru bławatka, który łagodzi podrażnienia oraz łzawienie oraz wykazuje działanie przeciwzapalne. Żel działa przeciwobrzękowo i przeciwalergicznie. Polecany do stosowania dla osób pracujących przy komputerze. Sposób użycia: niewielką ilość żelu nanieść na dolną i górną powiekę i pozostawić do wchłonięcia. Stosować na noc i na dzień, również pod makijaż. Zawiera substancje bioaktywne: Ekstrakt ze świetlika lekarskiego - znany i ceniony od dawna. Przynosi ulgę i ukojenie zmęczonym, obolałym oczom. Ekstrakt z chabru bławatka - łagodzi podrażnienia, działa przeciwzapalnie, stosuje się go w stanach zapalnych skóry, spojówek i błon śluzowych. D-panthenol (prowitamina B5) - łagodzi podrażnienia i regeneruje naskórek."
Pojemność: 10g.
Cena: ok. 8zł.
Firma: Flos-Lek.
Dostępność: apteki, wybrane drogerie.
Wersje: w tubce i słoiczku, dodatkowo można wybrać wariant bez parabenów (recenzowany).

PLUSY
+ nawilża
+ koi, ale nie jakoś przesadnie
+ delikatnie chłodzi po nałożeniu
+ delikatnie rozjaśnia cienie pod oczami
+ nie ma parabenów
+ wydajny
MINUSY
- długo się wchłania
SPOSTRZEŻENIA
Stosuję go zawsze na noc, więc nie mam zbytnio rozeznania co do jego właściwości pod makijażem.

5 komentarzy:

  1. Rozjaśnia cienie, czyli coś dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. kosmetyki Flos Leku lubię, ale tego cacka nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię żele z Floslek.
    Miałam wersję z zielona herbata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem, ale mnie ten konkretny żel piekł, całe okolice oczu paliły :/ za to inne są ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja byłam zachwycona tym produktem , dla mnie 10/10

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.