6 czerwca 2012

Podwójny róż od Marizy

Dzisiaj będzie o fimie dość mało jeszcze znanej. Marka ta należy do tych wysyłkowych, a nowy katalog produktów wydaje raz na 3 miesiące. Ma szeroką gamę kosmetyków kolorowych (naprawdę dostosowaną do potrzeb każdej cery), również kosmetyki pielęgnacyjne cieszą się dobrą sławą. Na Wizażu nie ma nawet połowy tych produktów, że o ich recenzjach nie wspomnę. Z racji tego, że zamierzam zapoznać się z tą marką, na pewno nie skończy się na jednej recenzji ich kosmetyków. Tak więc dziś zacznę od różu.


INFORMACJE
Od producenta: "Lekki, dwukolorowy róż z rozświetlającymi pigmentami doskonale ożywia cerę i nadaje jej naturalny, zdrowy koloryt. Łatwo i równomiernie się rozprowadza i długo utrzymuje na skórze. Idealny do podkreślenia kości policzkowych oraz modelowania kształtu twarzy."
Pojemność: 11g.
Cena: ponad 13zł.
Firma: Mariza.
Dostępność: u konsultantek, internet.
Wersje: oprócz różowej jest jeszcze brązowa.

PLUSY
+ możliwość doboru odpowiedniego odcienia w zależności od potrzeb
+ dobra pigmentacja (zwłaszcza ciemnego odcienia)
+ wytrzymują 8 godzin
+ rozświetla, ale delikatnie
+ delikatny zapach
+ wydajny
+ nie zapycha porów
+ ma lusterko
+ cena

MINUSY
- osypuje się
- łatwo można z nim przedobrzyć
- ciężko jest do równomiernie zaaplikować nie mając wprawy

SPOSTRZEŻENIA
Na pewno wart uwagi, szczególnie ze względu na cenę i pigmentację.

W rzeczywistości są ciemniejsze.

Sklad

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają ale szkoda ,że można z nimi przedobrzyć i w dodatku się osypują :( Ja w dalszym ciągu mam ten swój z Maybelline.

    OdpowiedzUsuń
  2. spodobał mi się, nie mam nic a nic z marizy prócz wygranego lakieru do paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię Marizę, bo mają bardzo fajne kosmetyki. Szczególnie masła i żele pod prysznic. Tego różu jeszcze nie miałam. Teraz używam różu z Astora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.