2/16/2012

Puder prasowany "Idealna Cera" - Avon.

Po skończeniu pudru z Essence postanowiłam rozejrzeć się za nowym. Przy okazji zapytałam kosmetyczkę jaki puder by mi poleciła i wskazała na ten, ponieważ sama go używa i nie ma do niego zastrzeżeń. Niedługo potem był w promocji, za pół ceny - nie mogłam go nie kupić.:)

Tak wygląda w środku, ale na dzień dobry dostajemy go zapakowanego w taki oto kartonik
Tak z zewnątrz wygląda opakowanie.
INFORMACJE
Od producenta: "Dopasowujące się do cery pigmenty o różnych kształtach przepuszczają światło, dając cerze idealne niewidoczne krycie i nieskazitelny wygląd pod każdym kątem. Zapewnia cerze nieskazitelny, naturalny wygląd. Przywraca jej promienistość. Jedwabista formuła idealnie stapia się ze skórą i utrwala podkład."
Pojemność: 10g.
Cena: 26-31zł(w zależności od promocji).
Firma: Avon.
Dostępność: u konsultantek.
Wersje: moja - "Fair", dostępna jest jeszcze ciemniejsza - "Light Medium".

PLUSY
+ efekt matu trzyma się dość długo
+ dopasowywuje się do koloru cery
+ dobrze wykańcza makijaż nawet bez użycia podkładu
+ wydajny
+ średnio kamufluje wypryski (zwłaszcza przy zastosowaniu na mokro, chociaż tu trzeba uważać na nieestetyczne ślady), a przecież nie jest korektorem
+ nie daje efektu maski
+ solidne opakowanie (przez co nie musimy obawiać się, że otworzy się przypadkiem w torebce)
+ dołączona gąbka i dość duże gabarytowo lusterko wewnątrz
+ zapach delikatny, prawie nie wyczuwalny

MINUSY
- no więc gąbka, ma taki delikatny puszek przez co ciężko dobrze rozprowadzić puder na skórze; nabiera trochę za dużo produktu i ciężko dotrzeć nią do miejsc trudno-dostępnych tj. okolice oczu
- stosowany solo podkreśla suchą skórę
- bardzo mały wybór odcieni (pewnie przez umiejętność kamuflażu)

SPOSTRZEŻENIA

Tak jak pisałam powyżej, gąbka mi do gustu nie przypadła, dlatego nakładam puder pędzlem i jest świetnie. Gąbka została moim wyjściem awaryjnym, np. w podróży.

Gąbka
       Gąbka od strony puszku



















 

I teraz magia : puder świeżo nałożony na skórę.
I tutaj ten sam puder po kilku minutach:)

7 komentarzy:

  1. Miałam go, ale mi się skończył. Byłam nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś miałam puder w kamieniu avonu ale dobrałam sobie za ciemny kolor i niestety się zmarnował :/

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam puder z avonu (ale tylko z tego względu że był za 9,90) :) i w sumie jestem z niego zadowolona...

    p.s. proszę usuń weryfikacje obrazkową przy dodawaniu komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiscie ze nie mozna przezyc calego zycia jedynie myjac glowe odzywka :) jednak jest to mozliwe, zeby myc sama odzywka a od czasu do czasu zmywac nabudowane na wlosach substancje szamponem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam go jeszcze ale może się skuszę, bo bardzo lubię kosmetyki firmy Avon.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...