9 grudnia 2011

Essence Denim 4.0.

Tak więc dzisiaj trochę o cieniach.:) No i akurat znowu marki Essence. Ponieważ ostatni ich zestaw totalnie mnie rozczarował, dziś kilka słów pozytywnych o innym komplecie. Mowa oczywiście o cieniach Quattro w odcieniu Denim 4.0.
INFORMACJE:
Od producenta: "Poczwórny cień do powiek. Łatwy w aplikacji, trwały, 4 modne odcienie do nieskończonej ilości kombinacji."
Pojemność: 5g.
Cena: ok.12zł.
Firma: Essence.
Dostępność: drogerie Douglas, Natura.
Wersje: dostępny w sześciu innych wersjach kolorystycznych.

PLUSY:
+ wyraziste, współgrające kolory
+ przy użyciu bazy (ewentualnie na mokro) dosyć długo się utrzymują
+ cena


MINUSY:
- po nałożeniu na sucho są nietrwałe i osypują się


SPOSTRZEŻENIA:
 Mi się te cienie spodobały od pierwszego użycia.:) Czarnego i srebrnego użyłam w TYM makijażu, natomiast niebieskiego użyłam jako eyelinera (na mokro) i można zobaczyć to TUTAJ.:) I zdecydowanie polubiłam je. Wreszcie jakaś przyjemna odmiana po katastroficznych Smokey Eyes.


Wszystkie cienie w wersji bez bazy i z.
Od góry: srebrny cień - najbardziej napigmentowany oraz czarny, który posiada srebrne drobinki przez co jest gorzej napigmentowany i ciężej trochę się go aplikuje.

I na dole: niebieski i granatowy, który zawiera też niebieski brokat jednakże w małej ilości. Oba średnio napigmentowane.

2 komentarze:

  1. fajne odcienie, paletka bardzo ciekawie ma ulozone te kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny!

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.