14 stycznia 2013

Porównanie błyszczyków Mariza i Eveline

Z racji, że dawno nie było tu mowy o kolorówce, dziś mam zamiar to nadrobić.:) Kilka słów o tym, czym możemy malować usta wybierając pośród ofert Eveline i Marizy.

.

Eveline - Sweet Cream Lip Gloss, nie znam nr (był dostępny w zestawie z mascarą). Kosztuje ok. 10zł. Dostępny jest w drogeriach.

Co mówi producent? 
"ZMYSŁOWE USTA PEŁNE BLASKU I KOLORU
Eksplozja koloru i smaku! Kremowy błyszczyk do ust SWEET CREAM zapewnia idealny poziom krycia kolorem. Starannie dobrane barwniki połączone z nawilżającymi olejkami gwarantują trwały efekt wyjątkowego blasku. Dzięki zawartym w nim aktywnym składnikom, które stymulują syntezę kolagenu, SWEET CREAM pielęgnuje i regeneruje usta likwidując uczucie spierzchniętego naskórka. Zawartość specjalnych wosków sprawia, że usta pokryte są miękką i błyszcząca warstwą o niewiarygodnej trwałości. Wyjątkowa, nieklejąca konsystencja ma smakowity i słodki zapach, co sprawi, że zakochasz się w nim od pierwszego użycia!"


Moim zdaniem:
Ma dosyć ładne krycie, spokojnie może być alternatywą dla szminki. Ze względu na dość gęstą konsystencję trzyma się w miarę długo na ustach. Aplikator tradycyjny, spłaszczony, co ułatwia aplikację. Jak widać na zdjęciach napisy z opakowania szybko się ścierają.



Błyszczyk Mariza z serii Glamour Line, nr 24. Cena ok. 9zł. Dostępny u konsultantek.

Co mówi producent?
"Lekki, nawilżający błyszczyk pięknie podkreśla usta i nadaje im lustrzany połysk – efekt mokrych ust. Dostępny w ośmiu soczystych kolorach bez dodatku perły."

Moim zdaniem:
Błyszczyk nadaje ustom lekki kolor i duży połysk, ładnie pachnie. Nie klei się. Ma rzadką konsystencję. Szybko się aplikuje. Aplikator to tradycyjna gąbka, która jest lekko wygięta ku górze. W przeciwieństwie do błyszczyka Eveline napisy zostały wykonane solidniejszą farbą. Warto również dodać, że zakrętka jest wykonana z gumowego materiał przez co zabiega poślizgom. Niestety trzyma się nieco krócej - ok. godziny.

10 komentarzy:

  1. Mam ten marizy, jak dla mnie jest średni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten z Marizy ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :P
      uwielbiam jego zapach :D

      Usuń
    2. ja też, choć czasem wydaje mi się zbyt intensywny

      Usuń
  3. zapraszam do mnie na rozdanie http://modnania.blogspot.com/2013/01/rozdanie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ani Eveline ani Mariza, póki co muszę wykończyc te co mam- co ciężko mi idzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo, na dodatek preferuję szminki przez co błyszczyki jeszcze wolniej wykańczam:P

      Usuń
  5. Nie mam żadnego z tych dwóch błyszczyków..

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jak prezentują się na ustach ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.