8/28/2012

Spray łagodzący po opalaniu...

Mając przed sobą widmo wakacji na plaży, jeszcze miesiąc temu kupiłam zestaw 5 kosmetyków Avon, które wydawały się jak najbardziej przydatne na taki wyjazd. Były tam: pomadka ochronna z spf 15, ów spray, żel pod prysznic, szampon i kosmetyk 3w1 z serii Solutions. Ale wróćmy do tematu.



INFORMACJE
Od producenta: "Chłodzący spray po opalaniu z witaminą C i aloesem. Formuła z aloesem i witaminą C pomaga nawilżać i koić skórę po ekspozycji na słońce."
Pojemność: 150 ml.
Cena: ok. 15zł.
Firma: Avon.
Dostępność: u konsultantek.
Wersje: z serii po opalaniu jest jeszcze masło do ciała i balsam.

PLUSY
+ szybko się wchłania
+ wbrew opinii producenta nie zauważyłam, aby zostawiał ślady na ubraniach
+ forma aplikacji
 
MINUSY
- nie chłodzi
- nie koi
- nie nawilża
- skład
 
SPOSTRZEŻENIA
Jak widać na zdjęciu butelka ma ergonomiczny kształt przez co łatwo i wygodnie się ją trzyma w ręce. Pompka działa sprawnie. Aplikuje bezbarwny kosmetyk.


Skład jest masakryczny. Jest tam glikol propylenowy, silne konserwanty. Składniki wymienione w tytule kosmetyku możemy znaleźć dopiero na samym końcu listy.


Ogólnie ten kosmetyk nie robi nic, nie polecam.


 

5 komentarzy:

  1. będę omijać w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A szkoda bo balsam z drobinkami z tej serii jest bardzo fajny :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż tyle dobrego, ta mgiełka jest dla mnie jak skażona woda:P

      Usuń
  3. tak myślałam, ze nic nie robi, więc go nie kupowałam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć. Chociaż nie jest mi to potrzebny kosmetyk, bo nie opalałam się za dużo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...