8/27/2012

Krem do okolic oczu Mariza

O właściwościach tego kremu okiem testerki na próżno na dzień dzisiejszy szukać info w necie. Heh możecie mieć teraz pewność autentyczności mojej relacji :D
Po wszelakich żelach i roll-onie przyszedł czas na krem. Chciałam poprawić kondycję skóry wokół oczu bez kosmetykiem o mniejszej inwazyjności (tzn. przeznaczony do mojego wieku i stanu skóry). Wybór padł na krem Marizy, na który miałam ochotę przez dłuższy czas i tu z pomocą przyszła mi współpraca z Klubem Mariza.




INFORMACJE
Od producenta: "Krem o delikatnej konsystencji przeznaczony do codziennej pielęgnacji wrażliwej skóry wokół oczu. Zawiera naturalne aktywne składniki, dzięki którym w widoczny sposób poprawia kondycję i wygląd skóry. Działa intensywnie nawilżająco, odżywczo i ujędrniająco. Przywraca skórze elastyczność i wygładza drobne zmarszczki. Łagodzi podrażnienia oraz objawy zmęczenia, redukuje cienie, zmniejsza obrzęki.
Składniki aktywne:
Ekstrakt z alg morskich Chondrus Crispus - intensywnie i długotrwale nawilża skórę zwiększając jej zdolność do wiązania i zatrzymywania wilgoci. Stymuluje wytwarzanie kolagenu i elastyny wyraźnie poprawiając jej jędrność i sprężystość. Dzięki zawartości witamin A, C i E działa przeciwutleniająco i antyrodnikowo.
Olejek winogronowy - działa normalizująco, przeciwzapalnie i kojąco.
Olejek awokado - bogaty w witaminy, sole mineralne i niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, doskonale wnika w skórę, intensywnie ją odżywia i nawilża. Wzmacnia naturalną barierę hydrolipidową naskórka. Posiada silne właściwości wygładzające i przeciwzmarszczkowe.
D-pantenol - przyspiesza procesy regeneracji skóry, łagodzi podrażnienia."
Pojemność: 20ml.
Cena: normalna - ok.11 zł, a promocji - 8,50zł.
Firma: Mariza.
Dostępność: u konsultantek.
Wersje: z serii Naturalne Ekstrakty jest jeszcze przeciwzmarszczkowy krem do okolic oczu Proteiny Soi.

PLUSY
+ solidnie nawilża
+ odżywia
+ nie podrażnia
+ pojemność
+ delikatny zapach
+ wygładza
+ nadaje się pod makijaż

 
MINUSY
- trochę za tłusty mimo lekkiej konsystencji
- dostępność
- trochę śmieci w składzie
- nie robi niczego ze zmarszczkami
- zmniejsza widoczność tylko niewielkich cieni

SPOSTRZEŻENIA
Ogólnie bardzo fajnie się użytkuje. Jest w tubce przez co nie trzeba nadmiernie brudzić sobie palców, jak to się dzieje przy kremach w stoiczku.

 Mimo lekkiej, kremowej konsystencji, m.in. przez parafinę w składzie, po wchłonięciu zostawia cienką warstwę na skórze.


Teraz skład. Przynajmniej ekstrakt z alg jest przed parafiną, a potem dalej się mieszają fajne składniki z tymi niefajnymi.

Ogólnie fajnie krem, zwłaszcza dla osób niewymagających kuracji przeciwzmarszczkowych.:)

6 komentarzy:

  1. Używałam, i też mnie jakoś nie specjalnie zachwycił niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że taki kiepski bo szukam czegoś pod oczka, 22 latka i czas powoli dbać o te okolice:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż taki kiepski nie jest, bo dobrze nawilża i niektórym to wystarcza, myślę, że spokojnie można by go stosować z jakimś typowo przeciwzmarszczkowym, np. ten z Marizy rano, bo pod make-up jest ok, a ten bardziej inwazyjny na zmarszczki wieczorem:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. prawie 3 tygodnie już, rano i wieczorem.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...