3 marca 2012

Pur Blanca Blush

Jest to edycja limitowana klasycznej Pur Blanki.
Dostałam ją w prezencie. Z aspektu wizualnego najbardziej spodobało mi się opakowanie.:)
 Sama woda już jest mniej kwiecista. Za to wygląda jak różowa odmiana pierwowzoru.
Pełna młodzieńczej energii, ufna w romantyczne ideały z optymizmem patrzysz na życie. Delikatna i silna zarazem, zmysłowa choć niewinna śmiało radzisz sobie z całym wielkim światem.

Nuty zapachowe:

nuta głowy: czerwona porzeczka, bergamotka, bluszcz
nuta serca: bez, róża, lilia wodna
nuta bazy: piżmo, suszone owoce, drewno cedrowe.

(wizaz.pl)

Jest to zapach typowo dziewczęcy i słodki. Łatwo można z nim przesadzić i wtedy staje się wręcz mdły.
Jak na taką reklamę i cenę myślę, że to przesada. Mnóstwo bardzo podobnych perfum można spotkać na bazarze. Nie ma w nim nic oryginalnego.
W katalogu na próbce wydaje się taki delikatny i świeży, a w rzeczywistości jest mocny i ciężki.
Osobiście wolałabym coś bardziej zmysłowego.
Cena waha się w przedziale 60-70zł, ale często występuje w promocjach za 30zł.

7 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, czy można zakupić je w Avonie ?
    Tak mi się wydaje, że widziałam je dużo razy w katalogu z Avonu, chyba, że tylko mi się wydaje? No już sama nie wiem, ale zapach jest ładny :)
    Style-beauty.blog.onetpl zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalna pur blanca ślicznie pachnie! Ale ogółem, nie przepadam za kosmetykami z avonu... Obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam swoje, ukochane perfumy, jestem tym zapachom wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. za normalną cenę bym ich nie kupiła, zresztą zawsze boję się kupować pefrumy w ciemno :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten zapach. Miałam ją 2 razy, ale już ze 2 lata temu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam inne zdanie niż Ty na temat blanki:D Bardzo ją lubię, świetna perfumka jak za cenę 29 zł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.