14 lutego 2012

Błyszczykowo od H&M.

Szukałam sukienki na wieczorek, trafiłam na stoisko z kosmetykami. Wśród nich wyjątkowo spodobały mi się błyszczyki.:)


Początkowo zauroczył mnie pojedynczy czerwony, ale tuż obok niego leżał ten oto podwójny z identycznym odcieniem czerwieni i ponadto takim jakby "brudnym różem".

INFORMACJE
Od producenta: tylko nazwa, podpis i skład.
Pojemność: 9ml.
Cena: 6.90zł.
Firma: H&M.
Dostępność: sklepy H&M.
Wersje: posiadam - "2Handle With Care", nazwa sugeruje, że istnieje również pierwsza, ale nie widziałam jej przez co trudno mi się wypowiedzieć.

PLUSY
+ bardzo dobra pigmentacja
+ nie klei się
+ trwałość typowa dla błyszczyków, nie za długa, nie za krótka
+ aplikator to typowa gąbka, gdy ją wyciągamy z tubki zostaje na niej mała ilość kosmetyku przez co nie trzeba się martwić, że nałożymy od razu za dużo
+ możemy wybrać kolor w zależności od nastroju :)

MINUSY
- ze względu na pigmentację (jeśli nie kładziemy go na szminkę) lepiej malować się przed lustrem, bo mogą powstać ciemniejsze i jaśniejsze smugi, jeśli go nierównomiernie nałożymy
- olej mineralny dodany pewnie, aby błyszczyk dłużej się trzymał, jednakże zjadanie go nie jest zdrowe

SPOSTRZEŻENIA
Błyszczyk jak błyszczyk. Spodobało mi się to, że nie ma brokatu przez co daje ładny, lśniący odcień. Chociaż wydaje się, że w czerwonym są jakieś mini drobinki święcące, ale po nałożeniu ich nie widać.

Tak się prezentują na ustach, u niektórych mogą być jaśniejsze, ale to przez to, że mam z natury ciemniejsze usta i co na nie nakładam jest bardziej wyraziste.




ps. Wszystkiego najsłodszego w walentynki!;)

10 komentarzy:

  1. nie ma brokatu, ładne kolorki, niska cena.. no muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory są świetne ale ja się jakoś nigdy nie mogę przekonać do dwustronnych błyszczyków:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje rownież obserwuje !
    Tez mam z H&M błyszczyk ale "Lip Gloss" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaśniejszy kolor bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prezentuje sie bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy bardziej mi sie podoba odcien :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda na ustach. Podoba mi się i firma fajna.
    Zapraszam do siebie
    Obserwuję
    http://today-alive-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja Droga! Serdecznie zapraszam Cie do przeczytania posta "jak poprawnie myc wlosy?", ktory znajduje sie na moim blogu :) wiecej mozesz przeczytac w zakladce "pielegnacja", prosze takze o drobna pomoc w pisaniu postow na temat zapuszczania wlosow, bo tego jest taaak duzo,ze sama nie dam rady o wszystkim napisac :(
    buziaki!! ♥

    Soveir

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nei widzę żadnych kosmetyków w H&M bardzo ładne kolory i tanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.