21 czerwca 2016

Luck La Vie i Femme Icon - zapachy od Avon

Cześć. Jutro wybieram się na szkolenie z zabiegów i masażów marki Thalgo, znów będzie ciekawie.
Dziś mam dla Was recenzję dwóch zapachów, które mam już w sumie od roku. Mimo podobnego wyglądu są to odmienne zapachy.






Po lewej mamy bardzo dziewczęcy flakonik z różową zawartością. Nosi nazwę Luck La Vie. Jest to słodsza siostra Lucka. Górę flakonu zdobi metalowa kokarda, a samo opakowanie ma wytłoczone romby. Jest to cechą charakterystyczną grupy Luck. O ile Luck sam w sobie jest elegancki, o tyle jego młodsza wersja jest pełna słodyczy i niewinności.



To kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet. Zostały wydane w 2015 roku. Nutę głowy stanowi truskawka; nutą serca jest konwalia; nutą bazy jest cedr.

Jest to zapach w sam raz na lato. Niby słodki, nieco świeży, pełny lekkości. Dosyć dobrze trzyma się na ubraniach. Truskawki są w nim bardzo wyczuwalne, ale z czasem woń zmienia się w kwiatowo-pudrową.


Drugi to złota elegancja. Pochodzi z serii Femme, lecz w przeciwieństwie do pierwowzoru Femme Icon jest elegancki z tendencją do duszenia swoim aromatem. Opakowanie to plastikowa zakrętka w kształcie trapezu oraz fikuśny, wielowymiarowy flakon ze złotą zawartością,

To kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet. Zostały wydane w 2015 roku. Nutami głowy są malina i truskawka; nutami serca są irys i róża; nutami bazy są paczula i piżmo.

Jak już wspomniałam na początku bywa duszący. Jest to bardzo zawiła mieszanka. Ciężko mi wyczuć jakie dokładnie zapachy mnie otulają. Jednakże po jakimś czasie staje się bardziej znośny i już lepiej się go nosi.Zapach ten jest z kategorii tych otulających i bardzie sprawdzi się w sezonie jesień/zima, aniżeli wcześniej. Dodam też, że dość długo się utrzymuje.



Dwie różne kompozycje, ale tu i tu mamy w nucie głowy truskawkę.W Femme Icon ciężko ją wyłowić, jednakże jest w nim jakaś zaowalowana słodycz. Zdecydowanie badziej podszedł mi pierwszy zapach. Możliwe, że w drugim zniechęca mnie róża lub paczula, za którymi nie przepadam jakoś specjalnie. Jeśli miałyście któryś z nich, to pochwalcie się Waszymi spostrzeżeniami. :)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.