5/28/2015

Neonowe love

Hej Kochani. Tygodnie mijają mi zdecydowanie za szybko, Wam też? No cóż, pogoda mogłaby być nieco cieplejsza, ale nie ma co narzekać. ;) Po ostatnim poście już wiem, że lubicie fuksję, więc dziś przychodzę do Was z outfitem, gdzie prym wiedze element właśnie w tym kolorze. W tym sezonie mam fazę na kolor. Kupiłam już torebkę w morskim kolorze, jasnoróżowe spodnie i marynarkę w odcieniu fuksji. Wyjątek stanowiły rzeczy kupione na ślub mojej kochanej Darii, gdzie postawiłam na uniwersalizm i klasykę, ale o tym później.


 









Jak się Wam podoba zestaw? Jakie są Wasze hity tego sezonu?
Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. ojej, chciałabym marynarkę w takim kolorze<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka ma bardzo ładny kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, ciekawa stylizacja, marynarka przyciąga uwagę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak CI do twarzy w tej marynarce:) i na tle wody!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, w końcu jestem typem lata ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam dżinsy. Koniec kropka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, ja ostatnio polubiłam się bardzo z legginsami :)

      Usuń
  6. Ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż to nie moja bajka, ale Tobie bardzo w nim dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...