12 września 2014

DENKO lipiec-sierpień '14

Hej Kochani. Dziś post zgoła kosmetyczny. Wreszcie znalazłam nieco czasu by sfotografować opakowania kosmetyków, które towarzyszyły mi podczas tych upalnych miesięcy. W wakacje postawiłam sobie za cel by bardziej zająć się pielęgnacją całego ciała, stąd jest ich trochę w ogólnym zestawieniu.



1. Gruboziarnisty peeling antycellulitowy Lirene - naprawdę mocny zdzierak o bardzo orzeźwiającym zapachu pomarańczy. Jednakże nie jest w stanie zlikwidować cellulitu - nie oszukujmy się, to tylko peeling.
2. Kremowy żel pod prysznic Palmolive - bardzo wydajny, o przyjemnym, słodkim zapachu miodu i mleka - chociaż nie jest to moja ulubiona wersja tego zestawienia. Plus za pompkę.
3. Nawilżający balsam do ciała Soraya - kupiłam go wieki temu i dopiero jakiś czas temu wpadł znowu w moje ręce. Szału nie robi, no ale z podstawowej roli się wywiązuje.
4. Balsam do ciała Decubal - bardziej tłusty od swojego białego odpowiednika. Mocno nawilża i regeneruje skórę. Dobrze spisał się po mocnym poparzeniu skóry.
5. Arganowe mleczko do ciała Mariza - dlaczego je polubiłam, pisałam TUTAJ.
6. Antyperspirant Garnier Mineral - początkowo mnie zawiódł, ale gdy dałam mu trochę przerwy to zaczął spisywać się dość dobrze. Pewnie była to kwestia przyzwyczajenia.
7. Maść do zadań specjalnych Decubal - technologia oparta na składnikach tłuszczowych, ale uwierzcie, przy jakichkolwiek mocnych podrażnieniach (np. depilacja woskiem wrażliwych miejsc), gdzie wszelkie inne łagodzące żele, czy mleczka wysiadają, to ta maść nie ma sobie równych. Nie powoduje dodatkowego pieczenia po aplikacji, no i przyspiesza nieco czas regeneracji skóry. Jednakże poprzez zawartość lanoliny jej zapach nie jest zbyt przyjemny.
8. Ujędrniający krem pod oczy Decubal - pisałam o nim TU.
9. Regeneracyjny olejek do włosów Babuszki Agafii - fajny, wydajny olej. Przy regularnym stosowaniu pomaga włosom. Poza tym ma bardzo dobry skład i przystępną cenę.
10. Krem do ciała Miód i Mleko Oriflame - przeczytacie o nim w TEJ recenzji.
11. Rozświetlające masło do ciała Wanilia od Marizy - pisałam o niej TUTAJ.
12. Puder bambusowy wygładzająco-matującyMariza - bardzo go polubiłam, szykuję już o nim obszerniejszą notatkę.
13. Mineralny podkład pudrowy Mariza - odcień był nieco za jasny, ale jest ich mało w ofercie. Matuje na kilka godzin, krycie przeciętne. Przyjemny skład.
14. Maskara SuperShock Avon - kolejna w mojej kosmetyczce, dobrze rozczesuje rzęsy i je wydłuża. Niestety, szybko wyschnęła.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja generalnie preferuję Garniera, jeśli chodzi o antyperspiranty, ale lubię też Ziaję Activ :)

      Usuń
  2. Musze spróbować ten peeling na celulit:) gratuluje denka!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje denka i nie będę ukrywać, że pare produktow mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję wszystkim :) ciekawa jestem jak tam Wasze denka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.