27 kwietnia 2014

I want to play a game

Cześć. Co tam u Was? U mnie ok, jutro mam jeszcze zaliczenie z perfumerii i chemia zdana.:) Wczoraj był piękny dzień, a że mieliśmy dużo wolnego czasu do dyspozycji to postanowiliśmy wybrać się na kort tenisowy. Korzystając z okazji przygotowałam dla Was krótką fotorelację.
Ogólnie fajnie się grało, no i oczywiście niezdara Ola musiała na początku się poślizgnąć i wywalić, co ładnie przedstawił na zdjęciach mój fotograf.:P


 I'm flying ^^


 Radocha  :D
A to już pod koniec.

Lubicie tenisa?

Zapraszam też na mój instagram, będzie mi miło, jeśli mnie zaobserwujecie :)
Pozdrawiam, Olalaa

8 komentarzy:

  1. bardzo rzadko mam okazje w niego grac :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny stój - idealny do sportowych zajęć jak i na co dzień, do luźnego noszenia się po domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, nawet w takim stroju mozna czuc sie seksownie w domu, szczegolnie jesli doda sie do calego looku lekkie fale na rozpuszczonych wlosach i usmiech:)

      Usuń
  3. Uwielbiam dresy - w szczególności te w wydaniu GLAMOUR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz duzo z dresami idzie zrobic:) np. Przy spodniach lubie miec sciagacze z dolu, bo ladnie eksponuja kostki i stopy, a ostatnio planuje zakup sportowej spodnicy, bo kilka sukienek tego typu mam i bardzo je lubie:)

      Usuń
  4. Ja niestety nie grywam w tenisa, a chciałabym!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.