13 lutego 2014

Garść inspiracji kosmetycznych

Cześć misiaki.:) Co porabiacie? Ja siedzę wygodnie przed tv z laptopem na kolanach i oglądam "Kuchenne Rewolucje". Ogólnie to pogoda coraz ładniejsza. Cieszę się, że pojawia się coraz więcej słońca, bo aż chce się żyć, a poza tym pojawia się też więcej motywacji na aktywność fizyczną, bo każdy chce dobrze się prezentować za kilka miesięcy. Dziś przygotowałam dla Was garść inspiracji kosmetycznych. Enjoy!














Podoba mi się ta podłoga.:)




5 komentarzy:

  1. uwielbiam Gwen, a podłoga rzeczywiście świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha obrazek z depilacją mnie rozwalił :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi spodobały się te graficzne makijaże pełne żywych, neonowych barw.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.