11/17/2013

Makijaże w wersji fast-to-make i kręgle

Cześć kochani. Co tam u Was? Też już macie dosyć tych chłodnych dni i szybko nastających wieczorów? Bo ja tak. W ciągu tygodnia kompletnie nie mam motywacji na nic kreatywnego i po prostu wolę odpoczywać po zajęciach z kubkiem gorącej herbaty z miodem spadziowym i sokiem z owoców z czarnego bzu.:)
Wczoraj pierwszy raz od bardzo długiego czasu grałam w tenisa ziemnego. Fajna rozrywka w te ponure dni, choć do najtańszych nie należy biorąc pod uwagę fakt konieczności korzystania z krytego kortu, a takich w okolicy nie ma zbyt dużo. Jednak na pewno jeszcze nie raz tam wrócę. ;)
Dziś pokażę Wam zdjęcia kilku makijaży oraz krótką relację z ostatniego wypadu na kręgle.:D


 


 

 
 
 ###
Heh. Moje ulubione zdjęcie - w locie xd

 

 

 
 

11 komentarzy:

  1. Faktycznie te dni takie krótkie a wieczory ciągną się niemiłośniernie .

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie nawet takie makijaże długo zajmują ;p mam dwie lewe ręce do malowania oczu ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy i drugi makijaż fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne makijaże :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, ja w sumie nigdy nie byłam na kręglach haha :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...