8 maja 2013

Denko kwiecień '13

Trochę spóźnione, ale jest:D Kolejne denko.


1. Żel do mycia twarzy Bielenda Professional - fajny żelik, więcej o nim TUTAJ.
2. Kolejny szampon leczniczy Novoxidyl - recenzję o nim znajdziecie TU.
3. Odżywka do włosów Eubiona - okazała się fajnym kosmetykiem pielęgnacyjnym, ma nawet własną recenzję TUTAJ.
4. Żel pod prysznic Senses, Avon - zapach spodobał mi się jeszcze przed oficjalną premierą. Fajny, choć konsystencja mnie nieco zdziwiła, ponieważ był dosyć gęsty.
5. Ampułka po belgijskiej keratynie do włosów Allerga - cieżko się wypowiadać po pierwszym użycie, ale była całkiem ok. Myślę, że poprawiła nieco stan moich włosów.
6. Wazelina Ziaja - jedyna wazelina, którą naprawdę uwielbiam, a dlaczego to dowiecie się już wkrótce. Jest super do henny.
7. Próbka kremu na dzień Anew Vitale, Avon - całkiem, całkiem. Nadaje się pod makijaż, myślę, że byłby to dobry krem na aktualną pogodę, bo ma dość wysoki filtr. Zapach bardzo kojarzy mi się ze starszą generacją lakierów do włosów, ale nie jest to złe wspomnienie.:P
8. Zapachowy zmywacz do paznokci z Alle - zapach umila żmudne zmywanie lakierów, sprawdza się ok.
9. Podkład Affinitone, Maybelline - im bliżej końca, tym bardziej miałam go dość... A recenzja TU.
10. Maseczka oczyszczająca No Problem, Perfecta - szału nie ma, działanie chyba też. Nie polecam.
11. Puder w kamieniu Ideal Flawless, Avon - miałam go ponad rok. Stosowałam go zarówno na twarz jak i na włosy, aby je nieco odświeżyć, więc wydajność jak najbardziej ok. Więcej szczegółów o nim TUTAJ.

A jak tam Wasze denka? Bo moje było prawie cały miesiąc mizerne i dopiero pod koniec się tak uzbierało.:)

13 komentarzy:

  1. wazeline ziaji uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A miałam ochotę na ten podkład

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym przedziale cenowym idzie lepsze dostać:)

      Usuń
  3. a ja mam ten nowy Affinitone HD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydajny ten puder skoro miałaś go ponad rok. U mnie najdłużej puder wytrzymał 6 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  5. w tym miesiącu było nie tak źle, ale chyba zaczne je robić 2miesięczne, bo czasami jest taki miesiąc posuchy,że masakra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można by też spróbować więcej zużywać, ale to już są koszty kolejnych uzupełnień asortymentu ;)

      Usuń
  6. Spore denko. Z tych wszystkich kosmetyków mam podkład Affinitone i również jestem nie zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam Affinitona i dla mnie to była porażka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.