28 lutego 2013

Nowości


Kolejny post zgoła zakupowy.


Z racji tego, że mój ulubiony aktualnie podkład z Marizy się skończył, więc postanowiłam rozejrzeć się za innym. Po wileu trudach wybór padł na jakiś mniej znany podkład kryjący dający matowe wykończenie od Lirene oraz powszechnie znany Affinitone Od Maybelline. Ponadto zaopatrzyłam się w zestaw gąbek do nakładania powyższych kosmetyków.
Z Marizy skusiłam się na promocyjną cenę kremy matująco-nawilżającego z linii +25. Natomiast z Avonu wybrałam żel pod oczy z ekstraktem z kawioru, chociaż już mam wrażenie, że się nie polubimy. Kupiłam też duże opakowanie kremu do stóp z linii Foot Works.
W weekend byłam w Szklarskiej Porębie i przy okazji dostałam też od chłopaka własne rękawice.:)

20 komentarzy:

  1. Ola, ja nie pisałam, że się nie sprawdził. Ja go tylko wypróbowałam, a używał go Juniorek, u którego sprawdził się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zamówiłam sobie ten żel z Avonu, ale jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego kremu marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego podkładu kryjące z perfecty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. korci mnie affinitone, miałam go dawno temu, ciekawe czy coś się zmieniło

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam podkład maybelline oraz lirene. Dla mnie są super

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam affinitonka :D. Całkiem dobry i niedrogi podkład :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie affinitone ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy. Używam czasami tych gąbeczek, gdy pędzel do podkładu jest brudny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze staram się myć pędzel po aplikacji, bo później jeszcze gorzej się zmywa..

      Usuń
  10. Te gąbaczki fajnie się u mnie sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam tek krem do stóp z Avonu, na razie jestem z niego zadowolona :)
    a ciekawi mnie podkład affinitone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem zadowolona z kremiku do stóp:)
      a Affinitone już w testach:)

      Usuń
  12. Fajne zakupy :) myślę nad kupieniem tych gąbek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też skusiłam się na ten żel pod oczy z Avonu, ale jeszcze nie używałam;)
    Podkład Affinitone bardzo mnie ciekawi, daj znać co o nim sadzisz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie ten krem z Marizy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.