21 lipca 2012

Ważna informacja dotycząca rozdania

Eh. Włączam kompa, spoglądam na blog, a dokładniej dział Blogroll i co tam znajduję? Jedną zmianę dotyczącą rozdania u znajomej blogerki, myślę sobie - ok, ale zaraz obok drugą. Wygląda to podejrzanie, toteż staram się zorientować co spowodowało to pospolite ruszenie i okazuje się, że światem blogów wstrząsnęła informacja na temat niepoprawności organizowania rozdań. Niby przepis istniał już hoho, ale co niektórych (przyznam, że również mnie) trochę przeraziły informacje znajdujące się w tym oto wywiadzie, na który większość się podaje do zmian, bądź całkowitego zamknięcia rozdania.

Nie chce nagle przerabiać rozdania na konkurs, ponieważ wydaje mi się to bezsensownym wyjściem, gdyż osoby zgłoszone już musiałyby na nowo się 'wysilić' by się dalej kwalifikować do zdobycia nagrody.
Poza tym zmienianie zasad w trakcie jest dość nie fair, więc poniekąd zmuszona jestem ZAMKNĄĆ ROZDANIE. Za co najmocniej przepraszam wszystkich uczestników i równocześnie proszę ich/Was o usunięcie z blogów informacji o tym rozdaniu.
W ramach pocieszenia dodam, iż planuję niebawem konkurs, w którym będzie szansa zdobyć te i może jeszcze kilka innych nagród.

3 komentarze:

  1. Ja zmieniłam zasady i mam nadzieję, że wszystkie osoby, które wcześniej się zgłosiły uzupełnią wpisy. Nie uważam, że jest to nie fair, bo umieściłam informację o zmianach. Wyjątkiem jest sytuacja, w której ktoś zajrzał na mojego bloga tylko po to, żeby się zapisać na rozdanie i więcej tam nie zajrzy, a nie o to chodzi. Rozdanie ma być dla obserwatorów, a nie dla jednorazowych gości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię, ale osobiście mam alergię na zmienianie zasad w trakcie czegoś, zwłaszcza, gdy na początku wyraźnie ustaliłam inne.

    OdpowiedzUsuń
  3. moje rozdanie powinno trwać jeszcze 9 dni, ale zamiast zamykania po prostu zakańczam je dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.