25 maja 2012

Zakupy kosmetyczne z ostatnich dwóch tygodni..

Trochę zwlekałam z dodaniem zdjęć, ponieważ ciągle coś nowego dochodzi do kolekcji. Nie jest tego, aż tak dużo, ale po kolei..

Jak widzimy: peeling do stóp Paloma z linii Spa, oliwkowy krem do twarzy Ziaja, słynna odżywka do paznokci 8w1 Eveline, dezodorant Adidas, dwie opaski i nowa pęseta.


Z hurtowni - paski do depilacji w rolce i żelowa henna.:)


A że ostatnio byłam w Poznaniu to dokupiłam tam jeszcze glicerynę kosmetyczną hydrożelową, krem matująco-nawilżający do twarzy, krem nawilżający do skóry wrażliwej oraz pastę do żębów.

Recenzje już niebawem, serdecznie zapraszam.:)

3 komentarze:

  1. fajnie zakupy, Adidas lubię i odżywkę Eveline

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tego peelingu do stóp paloma, mam nadzieję, że jak przetestujesz to podzielisz się wrażeniami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.