31 marca 2012

Denko marzec '12

No i nadszedł czas na marcowe denko.:)

1. Żel pod prysznic Luksja, nie bardzo podobał mi się zapach, za to chłopakowi tak.
2. Żel kasztanowy do nóg od Ziaji, tyle samo dobrych recenzji, co złych, moją opinię znajdziecie TUTAJ.
3. Mgiełka odżywcza do włosów, Avon, wchodziła w skład zestawu pokrzywowego, o którym pisałam TU.
4. Biedronkowe mydło w płynie, takie kosmetyki mi najszybciej się kończą. Ten szału nie robił, ale przynajmniej był tani.
5. Dwufazówka do demakijażu oczu, Nivea, co mi się w niej nie podobało znajdziecie TUTAJ.
6. Żel pod prysznic Truskawka i Guawa od Avon, nieciekawy zapach. Miałam wrażenie, że trochę wysuszał mi skórę.
7. Maska do rąk Kozie Mleko, Ziaja. Bardzo przyjemny i wydajny kosmetyk, o którym pisałam już TU.
8. Próbki  kremu na dzień i na noc z serii Solutions Blask Nawilżenia od Avon. Szczerze to najbardziej spodobał mi się krem na noc, który mimo trochę chemicznego zapachu i dosyć długiego czasu wchłaniania świetnie nawilżał i dawał skórze promienisty, zdrowy wygląd. Krem na dzień, mimo iż ma filtry i szybciej się wchłania nie spodobał mi się z jednego prostego powodu - strasznie się twarz po nim świeciła.
9. Antyperspirant w kulce od Garniera. Do tej pory najlepiej i najdłużej radził sobie z potem, ale potrafi również podrażniać, a zwłaszcza po depilacji.
10. Szampon przeciwłupieżowy Radical. Kupiłam go kiedyś w Rossmannie na promocji za 5zł. Niestety, z moim łupieżem sobie nie poradził. Jednakże plus za brak silikonów w składzie. Na pewno skuszę się jeszcze na jakiś kosmetyk tej firmy, zwłaszcza z serii regenerującej.

7 komentarzy:

  1. to prawda truskawka z Avonu to śmierdziel:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten żel pod prysznic z avon truskawkowy, i nie otwieram go bo właśnie słyszałam że śmierdziel straszny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ja też Casting za to lubię, koloryzacja to sama przyjemność i efekty świetne :)
      ja również dołaczam ;)

      Usuń
  3. Moja Droga! Jeśli zmagasz się z przesuszeniem włosów lub utraciły one swój blask, zapraszam Cię na nowego posta o pielęgnacji włosów:
    www.soveir.blogspot.com

    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.